Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016

Η Ζωή Κωνσταντοπούλου στην εκπομπή «Ιστορίες», συνέντευξη στον Αλέξη Παπαχελά ( το video και ολόκληρο το κείμενο της συνέντευξης)



...
Αλέξης Παπαχελάς: Λοιπόν, εσείς πώς μπλέκετε πρώτη φορά με το ΣΥΡΙΖΑ, πώς γνωρίζετε τον κ. Τσίπρα και πώς δένεστε, να το πω έτσι, μαζί του;

Ζωή Κωνσταντοπούλου: Στο ΣΥΡΙΖΑ μπήκα πολύ αργά. Ήμουν εκ πεποιθήσεως ανένταχτη και στην Αριστερά και στα κινήματα και στο ΣΥΡΙΖΑ γράφτηκα, όσο και αν ακούγεται απίστευτο, αφού εξελέγην βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, τον Νοέμβριο του ’12, όταν αποφασίστηκε να φτιάξουμε τον ΣΥΡΙΖΑ των μελών. Και αποφάσισα κι εγώ να στρατευθώ σε αυτήν την υπόθεση της δημιουργίας ενός κόμματος που θα ήταν πραγματικά ιδιοκτησία, θα ήταν κτήμα και σπίτι των μελών του. Αυτό που δεν έγινε ποτέ, αυτό που αποτέλεσε μία από τις πολλές απατηλές υποσχέσεις του Αλέξη Τσίπρα. Τον Αλέξη Τσίπρα γνώρισα στα φοιτητικά μας χρόνια, εγώ ήμουν εκπρόσωπος των ανεξάρτητων παρατάξεων, ήμουν σε μία ανεξάρτητη φοιτητική παράταξη στη Νομική, ο Τσίπρας εκπροσωπούσε τις παρατάξεις του Συνασπισμού και έτσι είχαμε μια κοινή πορεία και στο Πανσπουδαστικό Συνέδριο του 1995 και εν συνεχεία στην ΕΦΕΕ, εκείνος εκπροσωπώντας τις παρατάξεις του Συνασπισμού και εγώ εκπροσωπώντας τα ανεξάρτητα σχήματα.
...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου